Nejnovější články

Jak vypadá web úspěšné turisti...

9 lekcí obsahového marketingu ...

Co bude udávat trendy při tvor...

V čem je síla influencerů a ja...

Cesta hrdiny je klíč k pochope...

Jaké téma Vás zajímá?

obsahový marketing (1)

webdesign (1)

trendy (2)

sociální sítě (1)

influenceři (1)

marketing (1)

strategie (1)

marketing (3)

cestovní ruch (1)

Archiv

2017

2016

Novinky a blog

Inspirace, nápady a pohled pod pokličku

Jak vypadá web úspěšné turistické destinace?

Pavel Kovařík

65 %.

Taky k nim patříte?

Hádejte. Co udělá těchto 65 % lidí jako první věc, když chtějí vyrazit na výlet nebo na dovolenou? 

Zapnou internet. 

To jsou celé dvě třetiny všem potenciálních turistů a návštěvníků podle průzkumu, který provedla společnost Google. 

Dokonce je to jednou tolik, než podíl lidí, kteří...

Číst dále

9 lekcí obsahového marketingu z Finska

Pavel Kovařík | štítky: obsahový marketing

Obsahový marketing je neodmyslitelnou součástí internetového marketingu. Pokud děláte cokoli na webu, děláte vlastně obsahový marketing. 

Na internetu existuje halda článků o tom, co je to obsahový marketing. Na blozích najdete určitě i návody, jak to dělat dobře, lépe a nejlépe. Málokdy je ale návod konkrétní.

A co je podstatnější, tak ne každý dělá obsahový marketing opravdu dobře.

Dnes...

Číst dále

Co bude udávat trendy při tvorbě webových stránek v roce 2018?

Pavel Kovařík | štítky: webdesign trendy

 

Tvorba webových stránek a webdesign podléhá trendům podobně jako jiná odvětví.

V případě našeho oboru ale nejde na prvním místě až tak o trendy vizuálního rázu, jako spíše o trendy související s uživatelskou přístupností a použitelností webu a trendy  související s přicházejícími technologiemi.

Jasně, i web se musí líbit, ukázat to nejlepší...

Číst dále

V čem je síla influencerů a jak vám mohou pomoci?

Vítězslav Klement | štítky: sociální sítě influenceři marketing

 

Reklamní trh je v posledních letech přehlcen různými platformami. Ty nejtradičnější přestávají na cílové segmenty fungovat. Proto firmy a další subjekty hledají nové formy propagace a komunikace a v poslední době začínají obsazovat také sociální sítě a využívat tzv. "influencery".

 

Kdo je to influencer?

O koho jde?

Jedná se o „subjekty“, ať už jednotlivce ...

Číst dále

Cesta hrdiny je klíč k pochopení dnešního cestovatele

Pavel Kovařík | štítky: strategie marketing cestovní ruch


Spotřebitel, zákazník, konzument. Říkáme jim různě. V řeči marketingu padají někdy ještě učenější pojmy, jako segmenty, cílovky, persony. Hledáme škatulky, měříme, cílíme, propagujeme. Někdy v tom shonu zapomínáme, že všechno, co děláme, děláme pro lidi.

Nedávno mě zaujala myšlenka, že cestovatelé, či chcete-li turisté, jsou vlastně lidé, kteří se vypravil...

Číst dále

12