Nejnovější články

9 lekcí obsahového marketingu ...

Co bude udávat trendy při tvor...

V čem je síla influencerů a ja...

Cesta hrdiny je klíč k pochope...

Čtyři mikromomenty, které rozh...

Jaké téma Vás zajímá?

obsahový marketing (1)

webdesign (1)

trendy (2)

sociální sítě (1)

influenceři (1)

marketing (1)

strategie (1)

marketing (3)

cestovní ruch (1)

mikromomenty (1)

Archiv

2017

2016

Novinky a blog

Inspirace, nápady a pohled pod pokličku

9 lekcí obsahového marketingu z Finska

Pavel Kovařík | štítky: obsahový marketing

Obsahový marketing je neodmyslitelnou součástí internetového marketingu. Pokud děláte cokoli na webu, děláte vlastně obsahový marketing. 

Na internetu existuje halda článků o tom, co je to obsahový marketing. Na blozích najdete určitě i návody, jak to dělat dobře, lépe a nejlépe. Málokdy je ale návod konkrétní.

A co je podstatnější, tak ne každý dělá obsahový marketing opravdu dobře.

Dnes...

Číst dále

Co bude udávat trendy při tvorbě webových stránek v roce 2018?

Pavel Kovařík | štítky: webdesign trendy

 

Tvorba webových stránek a webdesign podléhá trendům podobně jako jiná odvětví.

V případě našeho oboru ale nejde na prvním místě až tak o trendy vizuálního rázu, jako spíše o trendy související s uživatelskou přístupností a použitelností webu a trendy  související s přicházejícími technologiemi.

Jasně, i web se musí líbit, ukázat to nejlepší...

Číst dále

V čem je síla influencerů a jak vám mohou pomoci?

Vítězslav Klement | štítky: sociální sítě influenceři marketing

 

Reklamní trh je v posledních letech přehlcen různými platformami. Ty nejtradičnější přestávají na cílové segmenty fungovat. Proto firmy a další subjekty hledají nové formy propagace a komunikace a v poslední době začínají obsazovat také sociální sítě a využívat tzv. "influencery".

 

Kdo je to influencer?

O koho jde?

Jedná se o „subjekty“, ať už jednotlivce ...

Číst dále

Cesta hrdiny je klíč k pochopení dnešního cestovatele

Pavel Kovařík | štítky: strategie marketing cestovní ruch


Spotřebitel, zákazník, konzument. Říkáme jim různě. V řeči marketingu padají někdy ještě učenější pojmy, jako segmenty, cílovky, persony. Hledáme škatulky, měříme, cílíme, propagujeme. Někdy v tom shonu zapomínáme, že všechno, co děláme, děláme pro lidi.

Nedávno mě zaujala myšlenka, že cestovatelé, či chcete-li turisté, jsou vlastně lidé, kteří se vypravil...

Číst dále

Čtyři mikromomenty, které rozhodnou o vašem úspěchu

Pavel Kovařík | štítky: mikromomenty marketing

Také se snažíte pomocí marketingu přitáhnout pozornost návštěvníků a udělat z nich své zákazníky? Také denně řešíte dilema, které nástroje použít, do čeho investovat a kolik?

V tomto článku nabízím pohled na marketing z jiné stránky. Nebudeme řešit nástroje a rozpočty, ale samotné návštěvníky, jejich touhy, plány a způsob, jakým se rozhodují. Nebude to ale nic složité...

Číst dále

12