Rychlý kontakt: +420 737 534 401

Digitální marketing

KovarikMedia.cz - Internetový marketing

Marketing pro váš růst

Internetový marketing chápeme jako prostředek pro růst. Nabízí řadu nástrojů a taktik, jak přilákat pozornost, zviditelnit značku, získat zákazníky a vytvářet povědomí o produktech a službách.

Nástroje internetového marketingu jsou dobře měřitelné a umožňují kontrolovat výdaje a průběžně monitorovat efektivitu kampaní.

V KovarikMedia.cz víme, jak získat zákazníky a zvýšit prodej. Víme, jaké marketingové postupy fungují.

Specializujeme se na tyto vybrané marketingové nástroje:

PPC reklama a kampaně

SEO

E-mail marketing

Marketing na sociálních sítích

Obsahový marketing


PPC reklama a kampaně

PPC reklama a kampaně

PPC reklama je reklama, která se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání v internetových vyhledávačích Google a Seznam. Její předností je, že za ni zaplatíte až v momentě, kdy na ni uživatel klikne. Cenu za proklik si navíc určujete sami. PPC reklama je velmi účinný nástroj, jak přivést uživatele na web. Výsledky uvidíte prakticky během několika hodin.

PPC reklama je vhodná pro zvýšení návštěvnosti webu, zvýšení prodeje produktů a služeb, ale také dlouhodobější budování značky.

Současné reklamní systémy umožňují řadu užitečných nastavení, jako například spouštění reklam pouze v určitou dobu, zobrazování reklam v závislosti na počasí, remarketing (opakované zobrazování reklam návštěvníkům stránek), detailní výběr cílových skupin, pružné nastavení ceny u jednotlivých inzerátů a klíčových slov, ale také možnost prostřednictvím chytrého telefonu okamžitě a snadno telefonicky kontaktovat prodejce. To dělá z PPC reklam jedinečnou volbu.

Pro naše klienty spravujeme PPC kampaně v systémech Google Ads a Seznam Sklik a v sociální síti Facebbok.

» Podrobnosti o naší nabídce PPC reklamy


SEO optimalizace

SEO – optimalizace pro internetové vyhledávače

SEO je způsob, jak dlouhodobě zviditelnit web ve výsledcích vyhledávání v internetových vyhledávačích. Dobře udělané SEO zajistí, že se váš web zobrazí na předních příčkách ve vyhledávačích.

Optimalizace zahrnuje vždy základní nastavení webu, nastavení základních prvků, které mají největší vliv na SEO, optimalizaci struktury webu a zejména úpravu obsahu, která zajistí lepší čitelnost webu ze strany internetových vyhledávačů. Pokročilejší techniky zahrnují také tzv. „off-line optimalizaci“, která spočívá především v šíření zpětných odkazů na web.

Předností SEO je trvalejší charakter optimalizace a dosažených výsledků. V KovarikMedia.cz chápeme SEO jako součást obsahové strategie. SEO podporuje strategické cíle a staví na webovém obsahu, který odpovídá charakteru firmy a jejímu poslání.


E-mailový marketing, tvorba newsletterů a kampaně

E-mail marketing

Hromadné rozesílání e-mailů na stovky či tisíce adres se záměrem dostat nabídku k co největšímu počtu uživatelů už dneska nefunguje. Je to jako střílení prázdných patronů samopalem.

E-mailové schránky každého z nás jsou denně zahlcovány desítkami podobných e-mailů. Podle společnosti Radicati Group dostane průměrný zaměstnanec do schránky denně více než 120 e-mailů.

Řešení je personalizace zpráv, práce s psychologickými spouštěči a analýza uživatelských cest. Jinými slovy musíme vědět, jakým způsobem konkrétní uživatele v daném segmentu oslovit, čím upoutat jejich pozornost, musíme znát jejich preference. Pro zvýšení konverzí je stěžejní také práce s časem a využívání příležitostí (např. narozeniny nebo fáze spotřebního cyklu určitého výrobku).

V rámci našich služeb poskytujeme:

  • Plánování a realizaci e-mailových kampaní
  • Tvorbu e-mailů (grafika, copywriting, programování)
  • Automatizace a nastavení systému pro potřeby firmy
  • Analýza uživatelské databáze a segmentace uživatelů, analýza uživatelských cest, návrh spouštěčů (triggery)
  • Poradenství a školení

Marketing na sociálních sítích

Sociální sítě

Chcete upoutat pozornost? Máte kvalitní a originální materiály ke sdílení? Hledáte způsob, jak navázat konverzaci s potenciálními zákazníky? Využijte potenciál sociálních sítí.

Provedeme vás džunglí sociálních sítí a najdeme pro vás nejvhodnější platformu pro komunikaci. Sestavíme strategii a nastavíme kampaně tam, kde je vaše publikum.

Co vám přinese marketing na sociálních sítích?

  • Zvýšení návštěvnosti webu
  • Snadný způsob konverzace s uživateli s možností okamžité reakce
  • Sdílet obsahové materiály – články z blogu, fotky, videa atd.
  • Možnost oslovit vybrané cílové skupiny uživatelů
  • Optimalizovat kampaně v reálném čase
  • Provozovat současně více kampaní zaměřených na různé cílové skupiny
  • Budování značky

Content marketing & obsahový marketing & tvorba obsahu

Obsahový marketing

Obsahový marketing je atletický víceboj na internetu. Zahrnuje v sobě umění několika disciplín, vyžaduje dobrou techniku, sebekázeň a vytrvalost. Záleží na výkonu i eleganci a způsobu provedení. Jeho podstatou je vytváření a distribuce obsahu, který přináší užitek jeho konzumentům.

Tři klíčové benefity obsahového marketingu

  • Zvyšuje tržby
  • Šetří náklady
  • Přispívá k loajalitě zákazníků

Krom toho je nezbytnou technikou pro thought leadership a budování značky.

Obsahový marketing jde ruku v ruce s dalšími technikami internetového marketingu:

  • Thought leadership – užitečný a kvalitní obsah + konzistence = úspěch
  • Public relations – přináší témata a nabízí obsah, který uživatele zajímá
  • Media relations – proaktivní přístup v produkci obsahu znamená, že budou novináři přednostně chodit k vám
  • SEO – pravidelné publikování kvalitního obsahu je to, co odmění internetové vyhledávače skvělými pozicemi
  • PPC – když platíte za návštěvníky webu, dejte jim důvod, kvalitní obsah, kvůli kterému se budou vracet
  • Marketing na sociálních sítích – pokud máte skvělý obsah, lidé jej budou sami sdílet


Navrhneme obsahovou strategii pro vaši značku a postaráme se o realizaci strategie, produkci obsahu i jeho šíření na internetu a do médií.

S námi máte záruku, že váš obsahový marketing bude mít smysl a znásobí účinky dalších marketingových strategií (thought leadership, media relations a další nástroje digitálního marketingu).