Jevišovice.info - turistický informační web

Je t'aime Jevišovice

Jevišovice jsou malebné městečko v severozápadním cípu Znojemska, které obklopuje mírně zvlněná venkovská krajina a lesy. Ideální přístav pro kreativní duše a básníky všeho druhu. Přímo v Jevišovicích jsou navíc dva zámky a také nově zrekonstruované předzámčí s úžasnou expozicí o regionu. Navíc jsou Jevišovice známé díky legendě Suchého Čerta, který byl sice rabiátem, ale pro mnohé také hrdinou, protože hrdě hájil zájmy Jevišovického panství pro znojemským rivalům. Je toho samozřejmě mnohem více…

 

V Jevišovicích se rozhodli, že se pustí do odhalování všech těch zajímavých příběhů a míst hodných návštěvy. Vytvořili projekt Historie a zážitky, který přesně vystihuje to, co vás tu čeká.

 

Není to ale turisticky přeexponovaná destinace, takže se vám snadno stane, že si k ní vytvoříte silný vztah. Je t'aime Jevišovice. Přesně taková myšlenka stála u zrodu turistického loga a sloganu, který jsme vytvořili na začátku naší spolupráce.

 

Nejprve jsme si osahali terén a nafotili vše podstatné

Než jsme se upustili do navrhování portálu, vyrazili jsme do terénu. Cílem bylo jednak poznat Jevišovice a každou jednotlivou obec regionu, ale také pořídit fotografický materiál.

 

Fotky jsme potřebovali pro web, následnou propagaci, ale také mají posloužit Jevišovicím pro dlouhodobou propagaci. Důležité je, že stejně jako v případě jiných projektů, jsme nefotili pouze krajinu a památky, ale chtěli jsme vytvořit i živé fotografie s lidmi. Vytyčili jsme si proto cílové skupiny a podle toho jsme zorganizovali několikero focení. Výsledek posuďte sami.

 

Návrh webu, struktura a obsah

Při navrhování webu jsme vsadili na velkoformátovou fotografii na homepage, která vystihne co nejvíce atmosféru destinace. Vsadili jsme na cyklomotiv se zámkem vynořujícím se v pozadí. Historie a zážitky. K tomu jsme chtěli ukázat několik vybraných možností regionu, pro které jsme připravili pět boxíků hned pod úvodní fotkou. Nechybí kalendář akcí, mapa regionu a vybrané TOP nabídky.

 

Na samotné homepage jsme si pohráli s funkčností. Tak například ve spodní části vstupní stránky najdete v úzké liště tři nejbližší akce. Lišta se skryje, pokud pojedete po stránce níž. V mapě regionu můžete pomocí štítků zobrazit pouze aktivity, které vás zajímají.

 

Na webu najdete dále nabídku turistických aktivit, katalog ubytování a služeb, přehled obcí s profily a kontakty, tipy na výlety v okolí a samostatný kalendář akcí s možností filtrace.

 

Personalizace obsahu a tisk itineráře

Portál nabízí možnost vytvoření vlastního itineráře návštěvy, který si můžete rovnou vytisknout. Provozovatel portálu plánuje do budoucna i věrnostní systém pro návštěvníky v podobě sbírání bodů za navštívená místa.

 

Komunikace a jazyky

Napojení na sociální sítě je samozřejmostí, pro potřeby následné komunikace jsme vytvořili profily Jevišovicka na Facebooku, Youtube a Flickeru.

 

Web mluví třemi jazyky – česky, německy a anglicky. O kompletní textový obsah včetně překladů jsme se postarali také.

 

Mobilní verze samozřejmostí

 

Komiks se Suchým Čertem

Přemýšleli jsme, jak oživit zdejší historii a jak ji poutavě nabídnout veřejnosti. Suchý Čert a jeho legenda se zdál být tím pravým prostředníkem. Bylo jasné, že z toho něco vzejde.

 

A vzešel komiks. Prostudovali jsme dostupnou literaturu o této kontroverzní osobě, s ilustrátorkou jsme dali hlavy dohromady, navrhli scénář, pak přišly storyboardy a komiks byl na světě.

 

Suchý Čert v podání naší kreslířky byla rozporuplná postava. Na jednu strany lamač ženských srdcí, správňák bojující za pravdu, na druhou stranu ostřílený válečník a lump. A nebyl by to správný příběh bez lásky a vášně… Takže na to mrkněte, podle nás se komiks povedl!

 

Propagace a marketing

Po spuštění portálu nás čekalo jeho uvedení v život. V následujících měsících jsme se starali o linkbuilding, šíření povědomí, ale i PPC kampaně. Podařilo se nám též za zhruba šest měsíců vybudovat slušnou fanouškovskou základnu na Facebooku čítající přes tisíc uživatelů, což považujeme při srovnání s konkurenčními destinacemi za velmi dobrý začátek.

 

Součástí projektu bylo také natočení videospotu, který jsme zacílili na mladé návštěvníky. Spot je v akčním tempu a provede vás zajímavými místy Jevišovic poněkud netradiční optikou.

 

 

 

Co vše jsme tedy dělali?

Logo destinace se sloganem
Turistický portál s vlastním redakčním systémem
Mobilní verzi webu
Profil v síti Facebook, jeho propagace a správa
PPC kampaň pro sezonu 2015
Propagaci prostřednictvím blogů a turistických portálů

 

Klient

Město Jevišovice

 

Turistickou prezentaci Jevišovic a okolí najdete na www.jevisovice.info.