Rychlý kontakt: +420 737 534 401

Thought leadership

Thought leadership - úvodní stránka nabídky

Marketing pro hráče businessové extraligy

Představte si, že…

  • budete dlouhodobě udávat trendy v oboru a ostatní vás budou následovat,
  • pro zákazníky budete vždy první a automatickou volbou,
  • když vysloví vaše jméno, bude to synonymum pro celý obor,
  • novináři za vámi budou chodit pro informace,
  • důvěra ve vaši značku bude nerozbitná, protože se bude opírat o znalosti,
  • stanete se inspirací pro tisíce lidí a firem.

Nemusí to být pouze představa. Přesně takhle fungují firmy, které stojí na vrcholu pomyslné pyramidy napříč různými obory. Na vrcholu neexistuje konkurence, protože ostatní prvního vždy a pouze následují.

Buďte první.

Být první znamená udávat rytmus a vytvářet trendy.

To je thought leadership.

Proměňte své expertní znalosti ve vliv.

Co je to thought leadership a proč vytváří dlouhodobou autoritu spojenou s důvěrou

Pozice lídra trhu není dlouhodobě definovaná velikostí firmy nebo obratem, ale dostředivou silou přitažlivosti. Lídr disponuje znalostmi, přichází s nápady a inovacemi. Sdílí je. Tím inspiruje ostatní. Přitahuje jejich pozornost. Přitahuje pozornost zákazníků, firem a médií. Ti všichni se od něho mohou učit, posouvat se díky tomu dopředu a měnit své fungování k lepšímu.

Jste připraveni stát se lídrem?

Thought leadership je označení pocházející z anglo-amerického prostředí a dalo by se přeložit jako „myšlenkové vedení„.

Pokud jste v této pozici, pak jste thought leader, tedy „myšlenkový lídr„. Vedete ostatní, protože máte hlubokou znalost v určité oblasti.

Lidé vás následují, protože pro ně představujete primární zdroj cenných a unikátních informací, ze kterého profitují ve svém životě i podnikání.

Thought leader může být přeneseně firma či organizace, protože jí ostatní naslouchají a následují ji. Taková firma či organizace přináší inovace a disponuje know-how, které ukazuje ostatním cestu do budoucnosti.

Tímto způsobem získává firma autoritu, která je vytvořená na základě kompetencí, nikoli nakoupená prostřednictvím placené reklamy.

Autorita firmy je založená na důvěře, nikoli na intenzitě reklamy a počtu shlédnutí. Z toho plyne, že autorita takové firmy či organizace je trvalejší, protože stojí na pevných základech a dlouhodobě budované důvěře.

Předpokladem pro thought leadership je ochota sdílet informace a dlouhodobě pracovat na vytváření kvalitního obsahového, publikačního a vzdělávacího materiálu.

Jak z vás uděláme thought leadera

Speciální balíčky pro váš růst

  • Vytvoření strategie pro thought leadership
  • Obsahový marketing pro thought leadership
  • Thought leadership koučink pro lídry a manažery
  • Thought leadership na sociálních sítích
  • Thought leadership Personal (LinkedIn and career)